HP HP ENVY Inspire 7220e All-in-One printer, Kleur, Printer voor Home, Printen, kopiëren, scannen, Draadloos; HP+; Geschikt voor HP Instant Ink; Scan naar pdf - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP HP ENVY Inspire 7220e All-in-One printer, Kleur, Printer voor Home, Printen, kopiëren, scannen, Draadloos; HP+; Geschikt voor HP Instant Ink; Scan naar pdf op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

John 20-10-2023
Hp is altijd een betrouwbare printer , snelle installatie, en goede ondersteuning, prima inktplan
Voor iedereen een aanrader die thuis print.

Pluspunten

• snelle print en mooi
  • makkelijke installatie

Mountainman 16-06-2023
De meest walgelijke machine die ik ooit heb gehad. Vreet originele cartridges, is storingsgevoelig. Op moment suprême doet ie het niet. Installatie via internet is een ramp. Kortgesteld nimmer meer een product van HP.

Pluspunten

Minpunten

• Log en groot
  • Verbruikt veel inktcartridges.
  • Veel storing.
  • Ingewikkelde installatie
  • Werkt alleen met originele cartridges.

Rita01 29-08-2023

Ik ben het helemaal met je eens. En de garantie is bagger.

wuni 08-05-2023
Deze printer bij HP gekocht vanwege de goede reviews. Daarbij als extra het HP care Pack, dus tot 2025 geen sores. Dacht ik.
De printer heeft 4 maanden naar behoren gewerkt en maakte zijn sterren waar. Daarna begon hij na het sluiten van de papierlade te piepen. Geen problemen bij gewone afdrukken, maar A4 fotoafdrukken (gebruikt papier 210gr) werden steeds schever. Totdat de afdrukken buiten het papier kwamen, dubbele bladen werden gepakt en halve afbeeldingen werden afgedrukt.
M.i. een probleem met het transportmechanisme.
Vol vertrouwen HP gebeld. Daar werd mij medegedeeld dat zij niets voor mij konden doen. Want de printer zou niet geschikt zijn voort A4 fotoafdrukken. Daarvoor heeft het apparaat een fotolade waarmee 5x5, 4x6 en 5x7 inch formaten kunnen worden geprint, ukkieformaten.
Dat zijzelf 300gr A4 fotopapier verkopen deed niet ter van zake, in de hoofdlade kon maximaal 90 gr.
Voor de aankoop had ik wel degelijk de eigenschappen van deze printer nagekeken, maar HP was zo stellig dat er op dat moment niet meer te praten viel.
Nadien de product specificaties op de HP site nogmaals opgezocht. Hier staat vermeld: Ondersteund mediagewicht in Lade 1: A4: 75 tot 90 gr/m2; HP enveloppen: 75 tot 90 gr/m2; HP fotopapier: tot 300 gr.

Pluspunten

• 4 maanden goed gefunctioneerd

Minpunten

• kennen hun eigen productspecificaties niet
  • proberen garantie te omzeilen

Rita01 10-05-2023

Aanvulling t.a.v. Instant Ink. Op 20 november de printer in gebruik genomen. Na 17 prints was de inkt op. Instant Ink werd niet direct verzonden, maar pas op 24 november en door mij op 26 november ontvangen. De printerkop bleek deels uitgedroogd, dus veel papier en inkt verspild om door te spoelen.
Daarna functioneerde Instant Ink prima tot enkele weken geleden. Op 24 april inkt verzonden, op 26 april door DHL zonder notificatie aangeboden, maar we waren op vakantie. Ook geen notificatie achteraf met bericht waar op te halen. Op 5 mei nogmaals aangeboden, wederom zonder notificaties. Die dag waren we maar een uurtje afwezig. Door voormeld probleem heb ik excessief veel inkt gebruikt, dus toen de inkt op was heb ik de trackandtrace code gecontroleerd Maar waar is de inkt gebleven? Ik sta al bijna een uur bij HPSupport in de wacht, dus tijd genoeg om dit stukje te tikken. Ik zal die inkt uiteindelijk wel krijgen, maar tegen die tijd zal de printkop wederom uitgedroogd zijn en op 18 mei zijn mijn gratis maanden voorbij en mag ik op eigen kosten de kop doorspoelen.
Kortom, de wet van Murphy is weer eens van toepassing, maar HP is slecht, danwel niet te bereiken en maakt deze case alleen maar erger.

Rita01 29-08-2023

Aanvulling: Nog steeds bar en boos met dat .....ding. Ik heb al heel wat fotopapier verknoeid. Maar klantenservice blijft volhouden dat zolang er geen problemen zijn met 80 grams papier er ook geen probleem met de printer is. Maar als je de pc in stelt op fotopapier zie je die instelling op het display van de printer ook. De printer zou 20 vellen van 300 gram moeten kunnen verwerken. Bij mij heeft dat ding dus al moeite met 210 gram.
Maar nu ik weet hoe de garantie van HP werkt heb ik mijn volgende IT-aankoop niet van HP gekocht. En die aankoop was wel een pietsie heel veel duurder.

Saida L. 25-05-2022
De installatie was simpel, geen gedoe met het downloaden. De handleiding met de instructies is heel duidelijk. De printer is ideaal als thuiswerkenden. Je kunt vanuit huis, school of werk of waar je ook bent de printopdracht verzenden en ook via verschillende apparaten. De printjes komen ook snel uit en zonder al te veel geluid te maken. De display is mooi in kleur. De actie van HP is ook geweldig, je mag 6 maanden gratis printen. En als de inkt op is, dan krijg je deze van HP thuisbezorgd. Als de printer op stand-by staat, dan heb je er ook geen last van geluid of het licht. Wat mij betreft een echte aanrader!

Pluspunten

• snel
  • bijna geluidloos

tammara70 25-05-2022
Een super goede snelle en makkelijk intestellen printer met mooie kleuren .
Vaak het koppelen van een printer aan mobiele apparaten geeft problemen , het apparaat niet kunnen vinden of problemen met de verbinding . Met deze printer is dat allemaal verledentijd .

Vincent 25-05-2022
Ik mocht uiteindelijk de printer ophalen, ik heb de HP Envy 7220, en de eerste indruk ziet er goed uit.

Mooi in de doos zonder al te veel plastic.
De inkt cartridges zijn makkelijk te installeren.
Het installeren ging daarna wat lastiger.
Hij wilde mijn wifi niet pakken, en uiteindelijk ook maar een kabeltje opgezocht (niet bijgeleverd) om hem aan te sluiten op de usb.
Hierna ging het makkelijker.
Het papier ging goed, alleen met het sluiten van de papierbak merkte ik deze niet goed sluit.
Hij blijft steken met de uitgifte lade van de uitgeprinte bladen.
Het uitprinten van normale papiertjes is geen probleem.
Strak, helder en rustig qua geluid.
Het uitprinten van iets anders dan a4 werd ook een uitdaging.
Van het niet pakken van het papier tot niet willen printen.
Wanneer het wel lukte, was het ook zoals de normale a4 formaat. Strak en helder.
Qua HP+ heb ik nog geen ervaring mee.

Eerste indruk is een magere 6

Pluspunten

• mooi vormgeving

Minpunten

• installatie

Laredo 16-05-2022
Vandaag mijn printer opgehaald bij het pick-up point. Uitpakken is een appeltje-eitje. Installatie was snel en makkelijk. De app wijst je daarna de weg om de printer daadwerkelijk aan de praat te kirren, dus dat kan eigenlijk niet fout gaan. Na een eerste proefpagina een paar printjes gemaakt op het meegeleverde fotopapier. Deze waren wat krom getrokken in de doos en dit zorgde ervoor dat het printen niet lukte op deze papiertjes. Na zelf ander papier in de printer gestopt te hebben kwam er gelijk een prachtige print uit. Foto op A4 afgedrukt en vrijwel randloos en ontzettend scherpe kleuren. Het systeem met inkt die thuis bezorgd wordt als het bijna op is vind ik slim en handig bedacht. Op mijn werk werkt dit ook zakelijk zo en waarom zou dat niet prive ook kunnen? Fijn dat dit er nu is. Ik ben benieuwd hoeveel ik blijf printen, normaliter print ik ongeveer 5-10 printjes per maand. Dat zou dus goed moeten passen in de bundel van 1 euro per maand. Lijkt mij een prima deal. Maar nu eerst de komende 6 maanden veel printen en kijken hoe hij verder bevalt! So far so good!

Pluspunten

• snel verbonden via wifi
  • inkt wordt bezorgd

Minpunten

• geen automatische documentfeeder

c******************@h********** 15-05-2022
Sinds een week gebruiken we deze HP Envy 7220 printer. Installatie is eenvoudig en duidelijk. Click en play.
Kwaliteit van de prints zijn prima. Snelheid van printen mag wel iets sneller. Koppelen van printer via Bluetooth met laptop lukt helaas niet. Dat is wel een minpunt.
Wel eenvoudig om vanaf je telefoon of tablet te printen en de HP Smart app is duidelijk en overzichtelijk. Je kan eenvoudig vanaf mobiel met 1 druk op de knop documenten printen of scannen. Erg handig!
We maken geen gebruik van HP instant inkt omdat wij maar enkele a4’tjes per week printen. Print je iets meer, dan zou ik het zeker aanbevelen om te nemen! Voor een ieder die af toe moet printen is dit denk ik een uitstekende printer en zou ik zeker aanbevelen.

Kim 09-05-2022
Ik vind het een ontzettend fijne printer, makkelijk te installeren.
Door de app te downloaden kan je vanaf je telefoon printen en dat werkt heel goed.
Ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snel te installeren

Zeven10 09-05-2022
Heb de printer vandaag pas in gebruik genomen, instaleren ging makkelijk duurde ongeveer 15 minuten. Hele mooie printer, de touch screen werkt goed. Heb documenten afgedrukt echt heel mooi. Foto afgedrukt ook heel mooi, duurt alleen een beetje lang. De kids hebben vakantie dus heel veel kleurplaten geprint scannen ging ook goed.Heb de Hp inkt voor 6 maanden er ook bij inschrijven ging makkelijk gegevens doorgegeven al de 1e ink binnen gekregen. Erg van dat je er zelf niet aan hoeft te denken. Heb nog niet dubbelzijdig geprint maar ga ik ook binnenkort doen.

Pluspunten

• Kleuren zijn heel mooi
  • Handig in gebruik

Suzan 04-05-2022

Ik ben erg enthousiast over deze printer.
Makkelijk te installeren en aan mijn smartphone te koppelen, erg makkelijk in gebruik met de touchscreen en prachtige kwaliteit fotoafdrukken.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • kwaliteit afdrukken

Minpunten

• neemt veel plaats in

i***********@o********** 04-05-2022

Ik vind de printer zeker de moeite waard! Ik heb deze prachtige printer mogen testen en ik kan niet anders zeggen dan dat het een prima printer is. De printer ziet er mooi uit, is nog best wel aan de grote kant, heeft uitstekende print kwaliteiten en printen via wifi is top!. Wat mij opvalt aan de printer is dat het opstarten best even duurt, dat had ik misschien iets sneller verwacht van zo'n nieuwe printer en de uitschuiflade om het papier op te vangen gaat niet automatisch. Iets wat mijn oude printer al wel deed. Maar om nou daardoor de printer een negatieve review te geven, nee, deze printer bevalt mij uitstekend en is zijn geld waard.

Pluspunten

• printer via wifi
  • printkwaliteiten papier, foto
  • instant inkt

Minpunten

• opstarten aan de lange kant
  • uitschuiflade papier niet automatisch

Gino 03-05-2022
Na het uitpakken was installeren een fluitje van een cent. maakt mooie print en foto's. ook zonder fotopapier zijn de foto's hoogwaardig. gelijk maar eens fotopapier gekocht. maar dat moet ik testen. ben overal aangenaam verrast. Enige minpunt HP smart app doet het niet op tablet en telefoon geeft regelmatig melding dat hij geen verbinding kan maken. instant inkt lijkt me handig m.b.t. prijs lijkt het me prima in vergelijking met de orginele cardridge.

Pluspunten

• mooie print
  • eenvoudige installatie

Minpunten

• hp smart werkt niet goed op telefoon

D4NNYCNL 03-05-2022
De installatie verloopt soepel en snel. Buiten het feit dat je hem makkelijk uit de doos krijgt is het installeren een kwestie van de stappen volgen. Volg je deze dan is het snel geregeld en kun je aan de slag. Ook het Instant Inkt werkt perfect en snel. In de praktijk is het natuurlijk nog uitvinden hoe deze dienst zich verhoud tot het kopen van inktpatronen maar je aanmelden is een fluitje van een cent.
Het schermpje is niet super groot maar erg praktisch en toont snel de stappen die je moet doorlopen.
Daarnaast toont het ook de verschillende functies van de printer waardoor je eenvoudig en snel kan navigeren

Pluspunten

• Snel
  • Gemakkelijke installatie
  • Goedkoop printen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Groter dan andere printers

Sabrientje22 03-05-2022
Ik was de gelukkige die deze mooie printer/scanner mocht uitproberen. Nu zijn wij gek op knutselen met foto's en komt hij hier heel goed van pas. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje opzag tegen de installatie, maar dat was zo gedaan. Niks geen kabels, alleen de stekker in het stopcontact en je mobiele telefoon met de app van HP er bij houden. Het Super handige van dit apparaat is dat ik hem overal in het stopcontact kan stoppen en gewoon via mijn pc of mobiel kan printen. Wat een verademing, ook als hij even zonder stroom staat verbindt hij zelf meteen weer met de wifi van thuis. De printer hebben wij natuurlijk meteen goed uitgeprobeerd. Je krijgt glanzend en mat papier erbij om te testen. Super mooie kwaliteit, even spelen met de instellingen, maar het op maat geknipte fotopapier heeft een aparte lade waar deze kleine maatjes in passen dus appeltje eitje! De kleuren van de printjes zijn echt waanzinnig goed, zelfs op een normaal A4tje komen de kleuren er super mooi op uit. Wij gaan de komende weken nog meer uitproberen en daarna zal ik deze ervaring updaten. Het programma voor nieuwe inkt van Hp (Instant Inkt) werkt erg makkelijk, je krijgt een half jaar gratis inkt, Is de inkt bijna op geeft de printer zelf een signaal naar HP en krijg je nieuwe inkt thuisgestuurd. Na het gratis half jaar kun je kiezen voor meerdere pakketten die bij jouw verbruik passen, of natuurlijk opzeggen als je dat niet fijn vind.

Pluspunten

• Draadloos
  • Mooie prints
  • Scannen en kopiëren

C************@g******** 03-05-2022
Wat een mooie printer! Hij is een stuk groter dan mijn Canon pixma maar dat geeft niet. Het installeren duurde even omdat de verbinding via de app niet helemaal soepel verliep. Maar na wat geduld heb ik mijn eerste pagina geprint, wat een scherpe afdruk! Ik ben zeer onder de indruk van de kwaliteit. Waar ik iets minder postief over ben is hoeveel inkt er verbruikt wordt. Ik heb inmiddels 20 pagina's geprint zowel kleur als zwart wit en de kleuren cartridge is al voor de helft leeg. Ik heb me uiteraard gelijk aangemeld voor het hp+ programma dus ik kom voorlopig niet zonder inkt te zitten. Wij zullen nog heel wat printen met deze printer van hp!

• Scherpe prints
  • Stil

Minpunten

• Gebruikt veel inkt

S123 03-05-2022
Het installeren kostte mij even tijd vanaf de telefoon. Mogelijk omdat het een ouder type telefoon is.
Eenmaal geinstalleerd met bijbehorende app, ook prima vanaf andere apparaten te gebruiken (chromebook, i-pad).
Hele mooie kwaliteit afdrukken. Ook kopieren werkt makkelijk.

n***********@h********** 03-05-2022
Dit is een hele fijne printer! Hij is snel, stil en staat in goede verbinding met mijn laptop en telefoon. Ik kan ten alle tijde printjes maken die er goed uitzien. Ook kan ik vanaf mijn telefoon het formaat van de print aanpassen.

Pluspunten

• stil
  • snel

Nhs2022 03-05-2022
Een handig apparaat. Zeer gebruiksvriendelijk. Oogt wel wat lomp, maar heeft alle functies die je nodig hebt. Een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Functies

Minpunten

• Installeren

a*********@g******** 03-05-2022
Installatie van de printer is heel gemakkelijk. Touch pad werkt prima en je hebt heel snel een werkende printer. Met de hulp van de HP Smart app is het helemaal makkelijk om je printer te bedienen vanaf je smartphone of laptop. Het is een gebruiksvriendelijke printer. Erg makkelijk te bedienen. De kwaliteit is goed, de printer is snel. Daarnaast ziet de printer er ook mooi uit. En de printer geeft gewoon alle opties die ik nodig heb ( kopie, scannen, afdrukken etc.)

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel

e**********@h********** 28-04-2022
Deze printer nu enkele weken in huis. Dit is werkelijk een van de beste printers die wij ooit hebben gehad! Voor ons gezin met (schoolgaande en werkende) kinderen een uitkomst! Iedereen kan er handig gebruik van maken. Door de bijbehorende, gebruiksvriendelijke app, makkelijk te bedienen.
Het kantelbare scherm op het apparaat zelf geeft stap-voor-stap instructies. Een uitkomst!
Het printresultaat is geweldig, zowel afbeeldingen als tekst wordt strak en netjes geprint.
Kortom: een aanrader!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • strak design

Thuis 25-04-2022
  • Product gekregen
Fijne printer.
Redelijk groot formaat, maar niet te groot.
Installatie snel en makkelijk.
Printer werkt binnen 5 minuten en maakt heldere, mooie afdrukken. Ook foto prints zijn van goede kwaliteit.

App is gemakkelijk in gebruik.
6 maanden hp inkt abonnement inclusief. Super handig, niet meer zelf nadenken over het kopen van cartridges

Ik ben enthousiast!

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Scherpe, heldere prints

Minpunten

• Groot

Riccarda 19-04-2022
Top printer, snelle installatie met de HP smart app.
Paspoort kopiëren kun je aangeven en dan beide kanten op 1 pagina. Printen snel en gemakkelijk vanuit de app. Enige minpunt dat je nog niet de scans naar je telefoon kunt sturen dit moet via computer. Een echte aanrader deze printer met veel opties

Pluspunten

• Snelle installatie
  • All-in one functies

Minpunten

• Scans moeten via computer

a********@g******** 19-04-2022
Deze printer verrast echt. Het begint al met het uitpakken. Wat een handige verpakking, ze hebben zelfs een handvat gemaakt om de printer handig eruit te trekken. Iets wat normaal nogal een gedoe is, ging nu super simpel! De installatie ging ook heel snel. Mooi duidelijk schermpje op de printer. De printkwaliteit is top! Verder ben ik erg blij dat deze ook meteen reageert ondanks dat hij in slaapmodus zit. De oude printer verloor dan vaak zijn verbinding. Het aanvragen van de 6 maanden gratis instant inkt ging ook super makkelijk. Eerste pakket is direct verzonden! Kortom zoek je een mooie goede printer dan zou ik zeker voor deze printer kiezen inclusief instant inkt!

Pluspunten

• Randloos afdrukken
  • Stille modus
  • Snelle installatie
  • Papier obesitas zichtbaar en 2 lades

Lumidor 15-04-2022
Printer klaar, afdrukken maar
Test via the insiders!

Na even wachten was het moment dan toch daar dat de pinter opgehaald kon worden bij het Pickuppoint. De HP Envy 7220 it is.
De oude printer, eveneens een HP , van zijn troon afgestoten.
De printer was redelijk eenvoudig te installeren, dit middels de HP Smart App gedaan. Wat de app zou moeten doen, was niet altijd terug te zien op de printer. Herstart doet dan vaak wonderen.
De meegeleverde cartridges makkelijk te installeren. De cartridjes werden echter wel niet direct herkent. Ook aangemeld voor instant ink abo. In eerste instantie voor een laag entree tarief gekozen, kijken wat het geeft. Fijn dat dit nu de eerste 6 maanden geen kosten met zich meebrengt.
De vervangende cartridges ook binnen dezelfde week toegestuurd gekregen.

Printer is makkelijk in gebruik, met name het gereduseerde geluid spreekt me aan. Hij staat onder een bureau op een verhoging, dus nagenoeg stil.
Een mooi strak design en alles makkelijk te bedienen met het touchscreen scherm.
Ook de aansturing via smartapp HP Smart is een verademing qua gebruik. Zo gemakkelijk. Snel even een foto voor opa van zijn kleinzoon, zo gepiept. Ideaal.

Gelijk ook wat vrolijke kleurplaten voor de kids kunnen afdrukken. Scherpe afdrukken.
De mogelijkheden voor verschillende soorten papier of foto's niet zo goed kunnen testen, maar volgt zeker.

Eerste indruk is een dikke 8,5.

• Wifi
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• HP Smart app
  • Kan geen scan naar mail sturen